29.12.13

Parfum review: Replay For her!

 
Vandaag review ik een heerlijk parfum wat ik een maandje geleden kocht in de aanbieding bij de Etos. Het gaat hier om een Replay geurtje genaamd ''For her!''.
 
Het is een eau de toilette met een inhoud van 20 ml. Het flesje kwam in een schattig klein rood met wit doosje. Als je met je vingers over de verpakking heen gaat voel je een patroontje in de vorm van een zonnetje. Op het flesje zelf is hetzelfde patroontje te zien. Verder is de vormgeving erg simpel met een eenvoudige witte dop en een klein etiket wat ''Replay Eau de toilette For her!'' zegt.
 
Replay For Her Replay Woman Woda toaletowa 40 ml spray - 0
 
Het parfum bevat de volgende geurnoten: citrus, gala-appel, tonkaboon en pruim. Dit zorgt voor een heerlijk fris parfum wat goed in de zomer of het voorjaar gedragen kan worden. Jammer is wel, dat de geur snel verdwijnt omdat het een eau de toilette is.
 
Ook al stamt de For her/For him lijn uit oktober 2008, is het nog steeds te koop in winkels als Etos, Kruidvat en de parfumerie. Ik legde er vanwege de korting maar 9 euro voor neer, maar anders kost het parfum iets rond de 15 euro. Je kunt ook flesjes met een inhoud van 40 ml of zelfs 100 ml kopen.
 
Tot morgen,

Julie Joanne

6 opmerkingen:

  1. Ik vind deze parfum erg lekker en bij mij blijft hij wel goed hangen. Heb hem van mijn vriend gehad, dus dan is het extra speciaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat altijd superjammer, als een geurtje snel vervliegt. Daarom koop ik ook altijd eau de parfum, en baal ik heel hard als er van een geurtje alleen eau de toilette is :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb nog geen ervaring met dit parfum, maar ben wel benieuwd naar de geur. Vind het ook jammer als een geurtje snel vervliegt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey, zou je misschien mee willen doen met het Liebster Award? xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, lijkt me leuk :) Bedoel je dan een reactie op jouw 11 vragen?
      xx Julie

      Verwijderen
    2. Jaa en dan in een artikel :) Ik tag je in het artikel! xx

      Verwijderen