15.12.13

Flying Tiger

Twee weken terug liep ik samen met een vriendin de winkel ''Flying Tiger'' in. Nu dat de Free Record Shop op beursplein weg is, komen er heel wat nieuwe winkels bij. Één daarvan is dus de ''Flying Tiger''. De winkel komt uit Denemarken en verkoopt praktisch alles, van snorrenstickers tot theepotten. (Om wat specifieker te zijn: Kantoorartikelen, woon/decoratie spullen, kinderspeelgoed, fietsen en cosmetica.) Waarschijnlijk ben ik de laatste op de wereld die het merk ontdekt, desalniettemin wil ik met jullie delen waarom dit mijn nieuwe lievelingswinkel is geworden.


 
1. Schuursponsjes in hartjesvorm, 1 euro.
Met deze schattige sponsjes kun je voortaan liefdevol afwassen.
 
2. Telefoonhoorn, 7 euro.
Door deze hoorn aan te sluiten op je telefoon kun je lekker ouderwets bellen.
 
3. Muts met baard, 7 euro.
Lijkt me heerlijk warm als je de koude wind door moet fietsen. Daarnaast staat het natuurlijk ook beeldig.
 
4. Lichtgevende paraplu, 15 euro.
Dit is toch geweldig? Lekker door de regen banjeren terwijl je een scene uit Star Wars na speelt.
 
5. Radio, 30 euro.
Met mijn obsessie voor de jaren '50 & '60 kan ik geen nee zeggen tegen dit schatje.
 
6. Koekoeksklok, 20 euro.
Deze koekoeksklok kan aan de wand bevestigd worden en werkt op batterijen. Elk uur komt er een vogeltje uit die je laat weten hoe laat het is.
 
De volgende keer dat ik een cadeautje moet kopen (voor mezelf?) ga ik zeker terug. Flying Tiger heeft geen webshop maar wel meerdere vestigingen in Nederland.
 
Tot morgen,

Julie Joanne

3 opmerkingen:

  1. Haha, je schrijft echt leuk! Die mutsbaard staat inderdaad enig, geen moeite mee om daarmee elke dag naar school te fietsen! De radio vind ik ook heel gaaf, alleen wel een beetje aan de dure kant voor de Tiger...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, de flying tiger is echt een geweldige winkel! De baardmuts en de radio zijn echt geniaal! xx

    BeantwoordenVerwijderen