17.12.13

Fases

Ik ben weer in een fase beland.
Eigenlijk hangt mijn hele leven aan elkaar van fases. Zo vond ik het ooit nodig om 8 verschillende kleuren in één outfit te dragen, of luisterde ik de hele dag naar bollywood muziek. Soms hield ik een dagboek bij of liep ik dagen rond met het idee youtube filmpjes te maken. Er zijn zelfs tijden geweest waarin ik zo opgeslokt werd in zo'n fase, dat ik vandaag de dag nog steeds de neiging voel erin terug te vallen. Een voorbeeld hiervan is mijn muzieksmaak. Zoals ik hierboven al zei, heb ik een periode gehad waarin ik veel naar bollywood muziek luisterde. Daarnaast heb ik ook rock en zelfs reggae fases. En telkens wanneer iemand dan vroeg wat mijn lievelingsmuziek was, dan verwees ik naar één van mijn tijdelijke obsessies. Maar nu ben ik tot de conclusie gekomen dat al deze fases ophouden omdat ik het op een gegeven moment niet meer leuk vind. Dat betekend dat de muziek die ik constant luister eigenlijk beter bij mij in de smaak valt dan de fases. Want ik kan een jaar lang naar indie muziek luisteren, maar hooguit een maand naar bijvoorbeeld reggae. Wat ik hiermee wil zeggen is eigenlijk helemaal niks. Eerlijk gezegd wilde ik gewoon wat schrijven, omdat het kan. En nu ben jij een toffe peer omdat je tot het einde hebt gelezen. GEFELICITEERD!

Tot morgen,

Julie Joanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten