26.12.13

De deal

Ik ben er niet trots op, maar ik ben vandaag vergeten een blogpost in elkaar te flansen. Nou maakt het niemand uit of ik wel iets nieuws op m'n blog zet of niet, maar het gaat om de deal. De deal die ik 26 dagen geleden met mezelf maakten. Want ik wilde zo graag iets afmaken, en kunnen zeggen dat iets eindelijk lukt en loopt. Ik kan nu wel gaan zeiken op het feit dat ik geeneens een simpel blog bij kan houden, maar ik heb eerlijk gezegd niet de energie. Vandaar dat ik het kort hou en je een foto laat zien van een blogpost waar ik mee bezig ben. Nou, kijk eens aan. Heb ik toch nog op tijd iets in elkaar weten te flansen (weliswaar na twaalven wat het officieel geen 25 december meer maakt, maar laat ik even doen alsof ik dat niet gezien heb).



Tot morgen,

Julie Joanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten