5.12.13

Volhouden?

Volhouden is één van de moeilijkste dingen om te doen. Althans, voor mij is het lastig. Ik kan namelijk vol enthousiasme ergens aan beginnen, maar na een aantal dagen er het nut niet meer van in zien. Zo begon ik dit blog afgelopen zondag met het idee eens te kunnen schrijven zonder dat er een cijfer of beoordeling aan vast zat. Maar de afgelopen dagen is mij duidelijk geworden dat ik meer uit dit blog wil halen. Het stelt me teleur dat er maar weinig pageviews zijn, terwijl ik eigenlijk alleen voor mezelf zou schrijven. Mijn motto is dus veranderd. En om die reden wil ik het anders aanpakken. Ik wil graag dat mijn blog gelezen wordt. Het is dan ook niet meer dan menselijk dat ik erkenning wil voor de dingen die ik doe. Maar hoe krijg ik dat voor elkaar? Het is me inmiddels duidelijk geworden dat ik met alleen het dagelijks posten van een bericht, geen lezers trek. Toch blijf ik ermee doorgaan, stom weg omdat ik dan iets heb ''afgemaakt''. Hoe ik nu verder ga weet ik nog niet, maar ik weet wel dat ik ga volhouden. Want volhouden is nieuw voor mij, en nieuwe dingen zijn spannend.

Tot morgen,

Julie Joanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten