10.12.13

Koos ideeloos

http://plzcdn.com/ZillaIMG/187bc8f76d50ca2c56991b834d618105.jpgVanochtend zette ik een bak koffie, maakte een simpel ontbijt en ging vervolgens naar mijn bureau om te schrijven. En daar zat ik dan, zonder enige inspiratie naar mijn laptopscherm te staren, toen ik mij realiseerde dat ik vandaag Koos ideeloos heette, in plaats van Julie Joanne. Misschien is het moeilijk te beseffen hoe het voelt om geen inspiratie te hebben als je niet constant de druk voelt om creatief te zijn. Gelukkig heb ik die drang wel, ook al is het in dit geval alleen maar beangstigend. Het moment dat de leegte van je brein tot je doordringt, is ontzettend eng als je de drang voelt om te presteren. En aangezien ik die drang erg sterk heb, raakte ik vanochtend behoorlijk gefrustreerd. Of nee, niet gefrustreerd maar verdrietig. Verdrietig omdat de leegte mij waardeloos doet voelen. Want wie niks kan bedenken, zal nooit iets kunnen maken. Dit doet mij dan ook wijzen op het feit dat ik graag dingen ''maak''. Of het nou een kunstwerk, een grimelook, of een blogpost is, het maakt me blij. En daar doe ik het voor.
 
Tot morgen,

Julie Joanne

 
P.S. Binnenkort wat meer inhoud, I promis :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten