4.12.13

10 random facts about me

Tien interessante feiten over mijn leven 
die je niet wilt missen.

  1. Ik ben geboren met twee extra vingers aan mijn linkerhand.
  2. Ik ben bang voor het donker.
  3. Ik draag nooit twee dezelfde sokken omdat mijn wasmachine ze eet.
  4. Mijn lievelingsvoedsel is: Gamba's, pannenkoeken, alles wat chocola bevat, noedels, risottorijst, sesamzaadkoekjes, pasta, en nog veel meer waar ik nu niet op kan komen.
  5. Ik ben een kwart Engels omdat mijn opa een Engelsman is.
  6. Ik heb mijn haar nog nooit geverfd.
  7. Ik heb drie zussen, waarvan twee jonger en één ouder dan ik.
  8. Ik ben ABSOLUUT geen ochtendmens.
  9. Ik heb een konijn (Chubby), een kip (Charlie) en een parkiet (Johnny Reggae).
  10. Ik heb inmiddels een hekel gekregen aan zinnen die beginnen met ''Ik''.

Tot morgen,

Julie Joanne


P.S. Hier een plaatje van een walvis, omdat je speciaal bent :)


119485155293.jpg (jpeg image, 740x565 pixels)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten