2.3.14

Bits & Pieces ~ Preston Palace

Afgelopen vakantie ging ik samen met mijn ouders en zusjes een paar dagen naar Preston Palace. Dit is een all-in hotel in Almere, met een zwemparadijs, bowlingbaan, midgetgolfbaan, indoor kermis enz.. Ik filmde wat leuke momenten en knutselde dit filmpje in elkaar, enjoy!

 
Love,

Julie Joanne

 
P.S. Misschien was het je al opgevallen, maar steeds na een jumpcut gaat het fimpje iets te vroeg naar het volgende fragment waardoor je soms maar halve woorden hoort. Hoe dit komt? Geen flauw idee. Ik bewerkte de video in Windows Live Movie Maker, waar hij het gewoon goed deed, maar op YouTube doet het filmpje dus te vroeg afkappen bij het einde van elk fragment. Als je een oplossing weet, vertel het me dan alsjeblieft.

1 opmerking:

  1. he leuk filmpje. en een heel leuk hotel ook en echt groot, met zelfs een indoor kermis wow. en hoe het komt dat het filmpje te snel over springt zou ik ook echt niet weten, maar ondanks dat toch een heel leuk goed filmpje;)

    ik kijk uit naar je volgende blog ;P

    BeantwoordenVerwijderen